Adam Łaszyn

delegowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Prezes i założyciel agencji Alert Media Communications specjalizującej się w strategiach komunikowania i komunikacji kryzysowej. W branży PR od 1998 r. Doradca dziesiątek polskich firm, instytucji i osób publicznych. Współtwórca wielu udanych kampanii wyborczych. Coach medialny. Wykładowca różnych dziedzin PR m.in. krakowskiej WSE, na UEK, UW, PG oraz polskiej edycji London School of PR. Autor kompleksowego poradnika „Media i ty”. Pomysłodawca i współautor książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce”. Współautor „Leksykonu PR” oraz książki „Sztuka Public Relations”. Wieloletni członek władz ZFPR. Członek PSPR i laureat specjalnego wyróżnienia tej organizacji (2014 r.) za wkład w „zbudowanie branży PR w Polsce”. W 2009 r. został uznany przez Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (poz. 27). Do 1998 pracował jako dziennikarz (m.in. w Trójce, Życiu Warszawy, Ekspressie Wieczornym) specjalizując się w tematyce międzynarodowej i polityce obronnej – np. w materiale „Sułtan terroryzmu” jako pierwszy w Polsce przedstawił sylwetkę Osamy bin Ladena. Z wykształcenia prawnik – ukończył WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.