Właścicielka agencji Big Picture, przez ostatnie 2 lata wyróżnionej największą liczbą nagród w konkursie Złote Spinacze ZFPR. Od 15 lat w branży PR. Jest strategiem. Łączy doświadczenie z sektora biznesowego z wieloletnim doświadczeniem w sektorze publicznym i NGO – specjalizuje się w obszarze public affairs i komunikacji społecznej, doradztwie kryzysowym, a także wizerunku osób publicznych. Odpowiadała za strategię PR m.in. Muzeum Historii Żydów Polskich, a także działania filantropijne liderów polskiego biznesu – Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk czy Program Studiów o Współczesnej Polsce na Uniwersytecie Oxfordzkim, powołany przez dr. Leszka Czarneckiego. W ramach praktyki Big Picture wspiera NGOs promujące aktywność obywatelską i przeciwdziałanie mowie nienawiści. W zarządzie ZFPR działa na rzecz aktywnego zaangażowania ekspertów komunikacji w projekty pro bono. Współzałożycielka Stowarzyszenia Projekt: Polska, członkini zarządów Fundacji Oxford Noble i Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych. Przyjaciel Forum Dialogu, stypendystka American Jewish Committee.