Założyciel i szef firmy Imago Public Relations. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations w latach 2004-2007 i Członek Rady Nadzorczej PSPR w latach 2008 – 2012. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, International Public Relations Association oraz EUPRERA. Konsultant i autor publikacji z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową oraz strategicznego PR, trener wystąpień publicznych i medialnych. Laureat – wraz ze współpracownikami – licznych nagród i wyróżnień branżowych (Złote Spinacze, IPRA Golden World Awards). Absolwent specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wykładowca przedmiotów z zakresu PR na wielu uczelniach. Członek Rady Programowej kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Wieloletni juror konkursu „Złote Spinacze” organizowanym przez Związek Firm Public Relations.