Odpowiedź UM Poznań na pytania REPR
BIURO PROMOCJI MIASTA
Odpowiedź na zapytanie
1. Czy agencje startujące w przetargu zawarły w swoich ofertach przetargowych wyraźne oczekiwania UM Poznań odnośnie efektów dostarczanej pracy? Jak zostały sformułowane te oczekiwania?
Poufne, nie możemy udzielić takich informacji.
2. Czy agencje startujące w przetargu określiły w swoich ofertach przetargowych konkretne cele w zakresie działań komunikacyjnych? Jak zostały sformułowane owe cele?
Poufne, nie możemy udzielić takich informacji.
3. Czy agencje startujące w przetargu określiły w swoich ofertach przetargowych
konkretne działania w celu realizacji celów zawartych o swoich ofertach? Jak zostały
sformułowane owe działania?
Poufne, nie możemy udzielić takich informacji.
4. Czy agencje startujące w przetargu zgłosiły wątpliwości lub zastrzeżenia odnośnie sformułowań zwartych w umowie i/lub załącznikach stanowiących jej integralne części? Jakie to były zastrzeżenia lub wątpliwości?
Nie. Nie zgłoszono żadnych wątpliwości, zastrzeżeń tudzież uwag.
5. Czy UM Poznań umieszczając w załączników liczbę 350 publikacji miał na myśli jedynie liczbę publikacji czy równieŜ ich wydźwięk (pozytywny, negatywny, neutralny)?
Zgodnie z treścią punktu 7. briefu:
a. Zakładanym efektem działań prowadzonych przez agencję będzie minimalna liczba publikacji
poświęconych Miastu Poznań w mediach ogólnopolskich.
b. Zakładane jest uzyskanie przez agencję minimalnych efektów w postaci:
I. co najmniej 350 publikacji w ogólnopolskich mediach (prasa, radio, TV) oraz Internecie,
z czego co najmniej 150 ukaŜe się w wybranych mediach wyszczególnionych w
załączniku nr 1, będącym integralną częścią niniejszego briefu.
II. co najmniej 20 wizyt prasowych będących bezpośrednim efektem działań prowadzonych
przez agencję w ramach obsługi PR Miasta Poznań.
6. Czy agencje startujące w przetargu zawarły w ofertach przetargowych sposób
kalkulowania efektywności i skuteczności swoich działań? Czy liczba 350 publikacji
była ujęta w sposobach kalkulowania efektywności i skuteczności działań agencji?
Nie.
7. W umowie zawarto zapis (dot. p. 7.3): „W przypadku nieosiągnięcia efektów obsługi PR założonych przez Agencję w Ogólnej koncepcji Obsługi PR, stanowiącej załącznik numer 3 do niniejszej umowy, z przyczyn leŜących po stronie Agencji, Zamawiający ma prawo do obciążenia Agencji karą umowną w wysokości 75% (słownie: siedemdziesiąt pięć procent) od wartości umowy”. W związku z przytoczonych punktem umowy: Nieosiągnięcie jakich efektów obsługi PR ma na myśli UM Poznań?
Nieosiągnięcie efektów zakładanych przez agencję wyłonioną w procedurze przetargowej, zgodnie ze złożoną przez tą agencję ofertą przetargową.
W jaki sposób wyliczane będą owe „nieosiągnięte” efekty?
Wg. monitoringu mediów dostarczonego przez Agencję wraz z raportem końcowym. Co UM Poznań rozumie pod sformułowaniem „z przyczyn leżących po stronie Agencji”? Mowa o działaniach agencji i bezpośrednich efektach.