Oświadczenie w sprawie komunikatu prasowego Ryanair dotyczącego CoolBrands

W związku z rozesłaniem przez firmę Ryanair informacji prasowej dotyczącej
konkursu CoolBrands, Rada Etyki PR oświadcza,  że dystrybuowanie materiałów
prasowych zawierających nieprawdziwe informacje  jest niezgodne z podstawowymi
zasadami etyki PR. Nieetyczne jest także wykorzystywanie oszczerstw do
dyskredytacji konkurencji lub innych firm. Postępowanie Ryaniar podważa zaufanie
do public relations jako rzetelnego źródła informacji.


Rada uważa,  że Ryanair winien przeprosić za taką praktykę i stanowczo zaprzestać
podobnych działań w przyszłości.


Do czasu gdy to nastąpi, firmy i konsultanci PR powinni powstrzymać się od
współpracy z tym przedsiębiorstwem.


Warszawa, 16 marca 2007 roku
 
Dalszych informacji udziela:

Sebastian Hejnowski
Ciszewski Public Relations
ul. Bobrowiecka 1A,  
00-728 Warszawa  
GSM: +48 600 032 357
tel: (48 22) 488 41 90 , (48 22) 488 41 50
E-mail : shejnowski@publicrelations.pl
www.ciszewskipr.pl